Monday, November 21, 2011

Dinner November 21st, 2011

Today I had lunch with friend at the restaurant, but Ayumi made lunch so I had it for dinner ! It included chicken and vegetables. Very good.

きょうは ともだちと レストランで ひるごはんを たべました。でも あゆみは ひるごはんをつくりました。 それから わたしは ばんごはんで ひるごはんを たべました! 
はんごはんは とりにくと やさいが ありました おいしかった!

No comments:

Post a Comment