Thursday, June 30, 2011

Bento Box June 29th, 2011

Today’s bento is really good. It  Includes pork and chicken with chili sauce and white fish. Tomorrow is holiday, so no bento ! I'm not sure if I want to continue this blog in english since I'm not getting much comments. Please drop a line if you like me to continue in english.

きょうのおべんとうは おいしかった!! ぶたにくのしそまきと とりにくとチリソースと おくらたまごやきと しろさかなが 入っていました! あした やすみ です! そして おべんとうが ありません

Il bento box di oggi e’ molto buono. Contiene maiale e pollo con salsa di chilli. Domani e’ vacanza, percio non e’ bento !! Non sono sicuro di continuare questo blog in Italiano siccome non ho ricevuto alcun comment. Se siete interessati lasciate commento.

3 comments:

  1. Please keep up the English version, Vittorio!

    It is wonderful to witness the love that Ayumi puts into all the bentos and the love that you have in documenting and enjoying them.

    Thank you!

    ReplyDelete
  2. Vさん、わたしは、ばろーろ、すきです。
    でも、Vさんの、じもとでのめる、ほん
    とうに、おいしい、ばろーろ、は、のん
    だことがありません。
    わたしは、あゆみさんがつくる、おべん
    とうのしゃしんをみていると、とっても
    なつかしい、おかあさんのおべんとうを
    おもいだします!
    おべんとうは、にほんの、おかあさんの
    あじです! いいひとを、およめさんに
    もらいましたね!

    ReplyDelete
  3. Hi Brenda,
    I’ll keep up the English version of the blog ! thank you for posting.
    I’m planning to publish the picture of Ayumi preparing a bento box, but I need some time. She is leaving soon until the end of July, so it will be in August.


    けんさん
    わたしも ばろーろが すきです。 でも わたしは ばろーろ より 米のほうが すきです!。 わたしのじもとのあじは リゾット です!

    -Vittorio

    ReplyDelete